EIO-activiteit - Reisverslagen van Leon van Erp - WaarBenJij.nu EIO-activiteit - Reisverslagen van Leon van Erp - WaarBenJij.nu
EIO-activiteit

Hallo,

Dit is mijn reisverslag over mijn verblijf in Veenendaal. Hier kunt u alles vinden over mijn EIO-activiteit. Dit betekent internationale stage. Deze stage heb ik te danken aan SJ Detachering te Veenendaal. Dus neem als u hulp nodig heeft met het vinden van een baan een kijkje op hun site: http://sjdetachering.nl/

Deze stage neemt plaats van 20 tot 23 oktober.

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2014

Second day

20 Oktober 2014

First day of EIO-activity
Leon

Hallo, Dit is mijn reisverslag over mijn verblijf in Veenendaal. Hier kunt u alles vinden over mijn EIO-activiteit. Dit betekent internationale stage. Deze stage heb ik te danken aan SJ Detachering te Veenendaal. Dus neem als u hulp nodig heeft met het vinden van een baan een kijkje op hun site: http://sjdetachering.nl/ Deze stage neemt plaats van 20 tot 23 oktober.

Actief sinds 17 Okt. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4812

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 23 Oktober 2014

EIO-activiteit

Landen bezocht: